pondělí 29. května 2017

Práce a kamení


Protože kameny(í) jsou moje radost. Sbíráte něco?
Kromě toho, že mám nerosty ráda, řeší tahle moje úchylka i spoustu trapností s dárky. Konkrétně s jejich dostáváním. Když se všichni mí známí dozvěděli, že sbírám kamínky, přestala jsem k vánocům dostávat Citáty ženské moudrosti a svíčky. Nic proti svíčkám, ale je fajn rozmnožovat sbírku něčeho, co vám radost vážně dělá a vašim přátelům neprokouše až takovou díru do kapsy. :)


Polovinu z nich ani neznám názvem, některé jsem zapomněla, některé ani nikdy nerozluštila. Ke každému se ale pojí vzpomínka. Spoustu jsem jich dostala, některé mě zaujaly jen tak na zemi a zbytek jsem si koupila sama, většinou jako památku na hezký výlet.

Labradorit


 A aby si někdo nemyslel, že jsem strávila půl dne focením kamení, zde je důkaz, že jsem taky trochu pracovala. Ano, říkám tomu práce!


A co z toho bude?
Když všechno dobře půjde, tak věrnostní kartičky pro kavárnu.






Změnila jsem ilustracemi původní koncept, kdy zákazník dostával razítka do deseti prázdných políček.
Přišlo mi zajímavější označovat konkrétní hrníčky. A kdo ví, třeba to někoho přiměje zkusit něco nového. :)

11 komentářů:

  1. To je pekná vernostná kartička. Radosť zapĺňať. Kdeže je tá kaviareň? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se líbí, zpětná vazba od zákazníků se ke mně nikdy nedostane. :) Kavárna je v Olomouci, skoro na horním náměstí, to je pro vás nejspíš trochu zruky.
      Ale kdyby proběhl nějaký výlet... :)) http://kafekodo.cz/

      Vymazat
  2. Kartička je super! A já si vozím kamínky z cest, (ne)obyčejné většinou z pláží a hor...už mám doma tak 3 metráky kamení :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jak rychle je stihnou vyrobit, ale do měsíce už by měla být na pultech, kdyby sis pro ni chtěla skočit do Kodó :))
      Já si z Anglie kdysi přivezla asi tak 3 kila kamenů, protože jsme našli pláž, kde byly kulaté (!!!) oblázky. Ještě jim tak vymyslet smysluplné využití, aby z toho člověk neměl výčitky. :D

      Vymazat
  3. Teda, to je moc pěkná věrnostní kartička...Olomouc je pro mě dost z ruky, ale pokochat se můžu i tak :)
    A kamínky mám taky moc ráda. Teď jsem si koupila kamenné vajíčko a používám ho jako antistresovou pomůcku - žmoulám a mačkám a funguje to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, kochání povoleno! :D
      Já měla kdysi takové vajíčko ze dřeva, ale kdo ví, kde je mu konec. Asi uteklo k někomu pořádnějšímu.
      Přeji hezké žmoulání a mačkání a samozřejmě zbytek týdne. :)

      Vymazat
  4. Kameny jsou nádherné. My si vozíme různé z výletů, ale ne tyto barevné. Oválné a placaté z Vydry, různě tvarované z cest a také občas nějaký zajímavý z Chorvatska.
    Ty barevné jsou ale krásné a je to hezký dárek. Ale já ani svíčkou nepohrdnu. :O)
    Přeji fajn dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Byla jsem na úplném konci Brna. V Jehnicích. Na procházce po dlouhé cestě do polí jsem potkávala hromady a hromady zelených kamínků a kamenů. Vypadají jako břidlice, ale světle zelená. Mám pár placáčků po kapsách.

    OdpovědětVymazat
  6. Věrnostní kartičky má kde kdo, ale tyto jsou napádité a kávu obecně můžu!
    Olomouc mám sice trochu z ruky, ale vloni jsme si tam udělali výlet vlakem a určitě jsme u Vás nebyli naposledy!
    Zajdu do Vaší kavárny a pak hned do květinářství kamarádky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Teď čtu zpětně další příspěvky a koukám, že do Olomouce cesta není aktuální ;-)
    Ale jsme trochu zmatená na kávu do Brna nebo už Plzně ? :-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych uvedla na pravou míru: Tahle kavárna je v Olomouci a stojí určitě za návštěvu. I když už tam nepracuji, za kvalitu kávy se mohu zaručit životem. :)
      Květinářství mé spolubydlící je v Brně vedle Jakubského kostela.
      A do Plzně na kávu... možná už příští měsíc, pokud o mě někde projeví zájem. :)) Ráda vám ji připravím.
      Mějte se krásně.

      Vymazat