úterý 20. června 2017

Jak jsem...


Pokusím se nebýt příliš patetická a přitom říct jedno velké Díky.
Tento článek totiž nebude jen o mně, bude především o vás.



O tom, že se 9 lidí nezávisle na sobě rozhodlo vyjádřit mi podporu. Mně, úplně neznámému člověku, který by vám všem mohl být úplně ukradený.
A stejně vám to stálo za to. A měli byste vědět, že jste mě přesvědčili. Ukázali jste, že to má smysl, trochu mě popíchli, abych přestala hledat výmluvy a i když nic z toho nevyjde, budu moct na konci spokojeně říct, že jsem pro to udělala všechno a nečekala na další "příště".


Pořadatelé LUSTRU slibovali, že přihláška zabere 10 minut. Já ji teda dělala 3 hodiny, ale něco mi říká, že to nebude jejich vina. :) Nakonec jsem ji ale odeslala a i ty webovky jsem si kvůli nim založila. 
Pokud se někdo z vás chce dozvědět trochu víc o mně a mé práci, ZDE jsem tedy odtajněna.



Táta mi kdysi vykládal historku o číšníkovi v jedné zapadlé hospůdce. Byla to taková putyka, žádná luxusní restaurace, jen poctivé české jídlo a trochu upatlané stoly. A ten číšník byl typická stará škola, takový oplácaný panáček, který vesele obskakoval zákazníky, usmíval se od ucha k uchu a měl v sobě kus té šibalské úslužnosti "náš klient, náš pán". Dnes mi přesně tihle lidé v obchodech chybí.

Proč o něm píšu: když jste tomuto pánovi dali dýško (a dali jste ho pokaždé), říkal perfektní větu. "Děkuji pěkně, děkuji krásně."

A já tak nějak cítím, že bych vám dneska měla poděkovat podobně.

Marcel , Leni , Lucko , Henriet , Ilonko , Zito  , Jodie , Luczi Peti

Dámy, děkuji krásně.


18 komentářů:

  1. Nedutkliva,škoda,že neznám Vaše práve krestnijméno? ;-)Ale mám radost,že jste sebrala odvahu a přihlásila své výtvory ;-)Přeji ať uspějete!A za podporu v komentari,rádo se stalo:-)Krásne léto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Křestním jsem Alice. :) Taky mám radost, i když to chtělo spoustu přemlouvání, příště už to snad bude bez řečí.
      Krásné léto i vám!

      Vymazat
  2. Jdu prozkoumat ty stranky, ale predem chci rict, ze jsem tak nejak potaji doufala, ze ten krok udelas:-). Drzim pesti! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vlastně překvapila sama sebe, byla jsem rozhodnutá to letos vzdát. Malé vítězství. :) Děkuji!

      Vymazat
  3. No tak paráda! Budu Ti tiše závidět, a třeba mě to na další ročník taky nakopne...;-) P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! Já ti zase závidím tu hotovu "vizi výstavy", já poslala úplnou hloupost. :D Alespoň je příští rok řada s nakopáváním na mně, obrátíme štafetu. :))

      Vymazat
    2. Jo, to já mám ucelených vizí v hlavě milion, jenom pak většinou nemám čas ani sílu je realizovat...:-D Přeju hodně štěstí! P.

      Vymazat
  4. Milá Alice, jsem dojatá z Tvých řádků(to asi bude tím věkem:-)) a mám za Tebe velkou radost. Tvého veřejného poděkování si velmi vážím, ale je to především o TOBĚ! Možná, že jsi se díky pár povzbudivým slovům podívala na svou práci jiným pohledem, možná, že důvody, pro které jsi přihlášku původně nechtěla podat, se staly zanedbatelnými. Ale odvahu jsi nakonec musela sebrat Ty sama. Nejsem žádný znalec výtvarného(a vlastně žádného) umění, umím namalovat akorát jablko a hrušku, ale třeba Tvůj obrázek sedícího staříka bych si od Tebe klidně koupila.
    Přeji Ti úspěch! Zasloužíš si ho!
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jsem dojatá, dojatá z toho, že jsou ještě pořád lidé, kteří druhým přejí štětí a úspěch, aniž by z toho sami něco měli.
      Co se týká přihlášky, je to taková hloupost, ale pro mě to byl hodně velký krok, vyjít na veřejnost se svou tvorbou. A nebýt vás všech, letos by to určitě nebylo.
      Ještě jednou díky a přeji v blízké době také nějaký zasloužený úspěch a krásné letní dny!

      Vymazat
  5. Juchů, milá Nedůtklivá Alice :) moc gratuluju! a mám radost. Tvoje (Vaše? vůbez neznám blogerskou etiketu, ale ráda bych Ti nabídla tykání) tvorba se mi moc líbí a i kdyby to nevyšlo na výstavě teď, tak se i tak těším na knížky Tebou ilustrované.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím, tykejme si už jen z toho důvodu, že jsem po pár týdnech zapomněla, s kým si vykám a s kým ne, takže se stále dopouštím nějakých faux pas :D
      Děkuji mnohokrát, ilustrace knihy je samozřejmě můj sen, ale zatím hodně vzdálený cíl. :))
      Přeji hezký a klidný zbytek týdne!

      Vymazat
  6. Ó děkuji, ale já na tom nemám pražádnou zásluhu, bylo to Tvoje rozhodnutí! A nutno dodat, že skvělé rozhodnutí! :-) Ono to vlastně nemohlo ani jinak dopadnout, Tvá práce je totiž jedinečná a výjimečná. A to budeš určitě i Ty :-)
    Přeji úspěch (a tím může být cokoliv, záleží jen na úhlu pohledu ;-))!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkám, sama bych se nikdy nerozhoupala a ani motivace okolí nestačila. :) Děkuji za pomoc a krásný komentář. Přeji jen to nejlepší. :))

      Vymazat
  7. Super, super! Mám radost za tebe fakt :) mě se tvoje tvorba hrozně líbí, je to přesně můj styl a chci nějakýho tapíra :) zvířátka jsou krásný a série s růžovou šálou taky... držím pěsti a nepochybuju o tom, že tě tenhle krok posune dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Najít někoho nezaujatého, komu se mé věci líbí, je prostě k nezaplacení. :) Děkuji a tapíra zařídím! A už se cítím docela posunutě... :))

      Vymazat
  8. Milá Alice,
    udělala jsi mi velkou radost. Přišla mi obrovská škoda, zahodit takovou šanci, obzvlášť když jsi tak šikovná. Důležitý je, se nepodceňovat a trochu si věřit. Nebo aspoň takhle - my Ti věříme!

    Hodně štěstí!

    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez vás by to tentokrát opravdu nešlo. :) Děkuji za podporu, a jestli z toho nakonec nic nebude, i tak to celé pro mě moc znamená.
      Hodně štěstí i tobě a krásné letní dny!

      Vymazat
  9. Mi se tvé kresby líbí moc a doufám, že brzy nějakou tvou ilustrovanou knihu budeme mít v naší knihovně.
    Hodně štěstí a směle do toho!

    OdpovědětVymazat