úterý 6. června 2017

Červené zelené pondělí úterý



1) V Olomouci vedle čajovny Kratochvíle a Dominikánského kostela je mini indická restaurace. Za 105,- si naberete na talířek all you can eat, my měli kuřecí křidýlka, sojové maso v jakési oranžové omáčce, kuře na kari zeleninu a pikantní fazolky. K tomu jako příloha basmati rýže, brambory nebo indický pita chléb. Lehká, rychlá a docela levná dobrota v centru Olomouce. Nechte se přemluvit.

2) Konečně pravé léto. Teplo a bouřky, každá další průtrž mě zastihne stejně nepřipravenou. Chodím bosa v trávě a snažím se nešlapat na včely.

3) Darované paprice na plody nehleď- aby tě to nenaštvalo. Našich 12 keříků si vesele neplodí, s vypětím všech sil jen sem tam něco vypotí papriku. Stromečky hnojíme, svítíme, přenášíme a přikrápíme, oprašujeme a zahrnujeme láskou. Tatínek papriku, kterou jsme mu darovali, postavil na okno a nestará se. A má plodů 21. Neskutečný.

4) Milionový nápad. Víte, že existují tapety s texturou křídové tabule? Nůžkama vystřihnete požadovaný tvar, nalepíte na stěnu nebo okno, vytasíte křídy a čmáráte. Geniální pro děti a já to chci rozhodně domů taky! Zatím jsem to pořídila alespoň na výlohu kavárny a vyřešila tak problém s nedostatkem místa pro normální informační tabuli. Voilá.


A slovy klasika: Pěkný zbytek týdne a krásný zbytek života. :)

5 komentářů:

  1. 1)Takové menu bych si dala s chutí i bez přemlouvání:-)
    2)V době jediné průtrže mračen u nás, jsem byla pěkně v bezpečí svého domova.
    3)Někdy méně je více:-)
    4)To chci taky! Podělíš se o zdroj nákupu, prosím...

    Krásné dny Tobě

    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jmenuje se to Křídová fólie (tapeta) a dá se sehnat skoro v každé speciálce na tapety. :)
      Já ji mám z dárkového obchodu, ale asi bych ji nedoporučila. I když se na křídu vůbec netlačí, zůstává na folii jemná vytlačená linka, takže bych příště už kupovala v méně "hobby" obchodě. :)

      Vymazat
    2. Tapetu máme z Lídlu :). (mají tak 2-3x ročně v akci). Na zdi, na omítce (dolů už to nepůjde leda komplet..) pro děti. Zacházení drsné, křídy všechny možné, drží, neprodřela se. Pro info.. JJ.

      Vymazat
    3. Lidl máme teď 200 metrů od domu, tak až se příště ukáže, půjdu po ní! Díky za tip. :))

      Vymazat
  2. Tapetu jsem také hned musela mít!
    Bohužel můj muž nesdílel mé nadšení a odmítá jí nalepenou na zdi.
    Tak vyčkávám ;-)
    Zatím jí používám na štítky na sklenice a lahve v kuchyni.
    A opravdu přelepená izolepou vydrží nápis i mytí v myčce :-)

    OdpovědětVymazat