čtvrtek 29. června 2017

Bydlíme.

Párkrát se vyspím a nejednou jsem v Plzni.
Někdy před rokem jsem tu byla poprvé, vůbec se podívat jak to zběsilé město vypadá... a už tu 6 dní bydlíme. Někdo asi zvýšil rychlost, protože jsem nezažila, aby čas takhle letěl.
Nebo mi ukradli pár týdnů života!

Nadšení z bytu malinko pominulo první den, když jsme se tu povalovali mezi miliardou krabic a já pomalu objevovala všechna ta polorozpadlá zákoutí bytu, který na první pohled vypadal dokonale. Není. Samozřejmě. Ale začali jsme na tom dělat a máme za sebou už kus dobré (a kus méně dobré) práce.

Na fotky z rekonstrukce nemám úplně sílu. :D Ale pokusím se časem něco ukázat, až budu trochu pyšnější na to, jak to v tom našem hnízdě vypadá.

Zatím aspoň pár nahlédnutí na malé radosti.

Samozřejmě Tillandsie.
Od chvíle co jsem je pověsila, bylo vše o něco víc v pořádku.

Zadní stěna obýváku/ložnice je katastrofa a nejspíš katastrofou zůstane. 150 vrstev bílé bychom seškrábali tak možná tankem. Časem možná vymyslím, jak z toho udělat záměr, zatím máme industry ložnici jako blázen.

Nekonečné kořenky. V sobotu si jedu pro další.



Peříčka přijela až z Olomouce. Visí nám tu pávi, pštros, plameňák, sovy a papoušci.


Konečně knihovna!!!
6 polic a stejně to nestačí, ale aspoň máme konečně ty naše skvosty na očích.

Poklady.


A poklady číslo dvě. Kdybyste nás někdo přišli vykrást, berte notebooky a konvičky.
Nic dražšího tu totiž není.

A začnu nejspíš porušovat své zásady o květinách, bělotrn se plevelí podél cesty do města vedle hlavní silnice.
Trochu té luční parády totiž prozáří byt jako nic a to budeme ještě pár týdnů mimořádně potřebovat.



6 komentářů:

  1. Drzte se, je to narocne, ale uzasne. Ted uz na tu dobu rada vzpominam:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to bude o něco zábavnější, až to bude rekonstrukce ve vlastním. Zatím je to pronájem tak na 3-5 let, takže nechci žít v úplném kutlochu, ale zase nemá cenu do toho investovat přespříliš času a peněz.
      Blbá kombinace. :D Na druhou stranu i malé opravy jsou velká radost, když jsou konečně hotové.
      A o svém domě mi nemluv, takhle krásné to tu nebude, ani kdybych se na hlavu stavěla! :))

      Vymazat
  2. Dva roky po stěhování a krabice jsou stále na svém původním místě. Rekonstrukce se protahuje.. Ale o to víc si vážím věci jiných.. nemateriálních.
    Stejně se ale těším až bude vše na svém místě.
    Užívejte v novém :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak :) i seberozpadlejší záchod mi nezkazí radost z hotové knihovny. Držím palce s krabicemi, nakonec to určitě bude velká paráda!

      Vymazat
  3. Ať se krásně bydlí a všechny věci si najdou svoje místo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se mi zdá, že s každým dalším dnem těch věcí přibývá, jak se kupují další a další barvy, tapety, tmely, vrtačky... :D Ale ono to nějak dopadne, hlavně doufám, že si najdeme svoje místo my. :)
      Měj se krásně

      Vymazat