úterý 13. června 2017

Jak jsem (už zase) nešla na LUSTR


A co je to LUSTR?

Jedná se o největší festival současné ilustrace v ČR a kromě špiček tam berou i nepozvané ilustrátory a především- amatéry.
Stačí se přihlásit, poslat webovky a pár ukázek svých prací a máte (mizivou ale přece) šanci vystavovat v místnosti se jmény jako:  Boris Jirků, Šalamoun, Pošivač, Logosová, Tomski & Polanski, Plachý, Toy Box, nebo David Černý.
A já to už druhým rokem chtěla zkusit... a nezkusila jsem nic. Moje první klasická výmluva byla: nemám dost času. Jenže nakonec prodloužili deadline o měsíc.
A protože i dnes mám pořád víc jak dva týdny k odeslání přihlášky, musela jsem vytasit výmluvu číslo 2: Co bych jim tam ukázala, přece se nebudu ztrapňovat.



Takže už zase čekám na příští rok a doufám, že těch prací bude tentokrát víc. Že mě osvítí něco z nebes a já přivedu na svět totální veledíla, za která se nebudu stydět. Haha.

A co nakonec nešlo na výstavu?:







Nakonec teda nic. Ani slepice.

14 komentářů:

  1. Teda ja nevim, nejsem vubec odbornik, ale tohle jsou podle me jednoznacna veledila!!! To myslim naprosto uprimne a vzane, proste nadhera, originalni, krasne. A mimochodem - Hapku mam taky rada:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně toto mě napadlo: nevyznám se v tom, ale ty obrázky se mi líbí, obdivuju je, pro mě jsou nedostižné. A ráda bych se na ně v jedné místnosti s těmi velkými jmény (která - ignorant - neznám) podívala.

      Vymazat
    2. Dámy, moc děkuji, jste zlaté. :) Letos to na vystavování nevidím, ale s takovou podporou to příští rok zkusím určitě.

      M: Tak to mám radost, že jsme naladěné na stejnou notu :))
      L: Zpytování svědomí není na místě, většinu jmen znají asi jen lidé "z branže". Ale Šalamoun ilustroval Maxipsa Fíka. :)

      Vymazat
  2. To je ale velká škoda...:( Mně se tvoje ilustrace moc líbí!!! A klidně si dokážu představit, že mi nějaký takový mini obrázek visí doma na zdi, fakt!

    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle pokaždé tolik potěší. :)* Nabízet obrázky zatím nemám odvahu, ale jednou to snad k něčemu dospěje.
      Děkuji moc a přeji krásný a slunečný (tady lije jako z konve) den!

      Vymazat
  3. A není to přece jen škoda???
    Vždyť ty obrázky jsou krásné!
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám velkou radost, že se vám líbí, ale přeci jen rok počkám, až budu mít aspoň o trošku víc sebevědomí. :))
      A jak se u nás říká: Škoda je dobrého člověka... =)

      Přeji dobré ráno a krásný celý den!

      Vymazat
  4. Nedůtklivá,
    odvahu a příští rok dejte světu vědět o svých výtvorech!
    Díky za návštěvu na mém blogu.
    P.S. Kostel sv. Trojice stojí za návštěvu, ale je v Sezemicích u Pardubic.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se tvoje tvorba moc líbí!
    Za zkoušku nic nedáš a být tebou, tak nečekám a neodsouvám...takhle bys to mohla dělat totiž celý život a jednoho dne třeba litovat.
    Hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat
  6. Šup tam s nimi!
    Jsou živé a v šuplíku je jim těsno :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou krásné! Až jednou napíšu knihu pro děti, už teď vím, kdo ji bude ilustrovat! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi dobrá, fakt! Teď už jenom kopec odvahy (bolí to a trvá to...:-D), a pusť se do toho...;-) A jestli Tě to uklidní, tak jsem se taky nepřihlásila... I bych měla koncept, vizi, a materiál, ale když si představím tu robotu, všechno to dopravit do Prahy, nachystat, instalovat, uuf, letos ne... Tak se třeba příště potkáme:-D. P.

    OdpovědětVymazat
  9. Já se letos taky nehlásila - protože mám web ve výstavbě a ani prodloužení termínu mi nepomohlo, ale zato jsem si dodala odvahu a zkusila velkou grafickou soutěž Fruttimo, neúspěšně :). Ale jak píše byZita, jenom v šuplíku to chovávat nemůžeme. Pěkný den, J

    OdpovědětVymazat